• ENCUENTROS DE NEGOCIOS INTERNACIONALES DE LA INDUSTRIA AEROSPACIAL Y DE DEFENSA
  • Un día de conferencias dedicado enteramente a la innovación y a la cadena de suministros
  • ADM Sevilla facilitará encuentros entre empresas, la realización de contactos e identificar nuevos socios!
  • Matchmaking program for the aerospace supply chain in Sevilla
  • One conference day dedicated to the innovation & supply chain
  • Opportunity for leaders in the aerospace industry to meet with potential partners
  • ADM es una cita imprescindible para el sector aeronáutico. Airbus apuesta por la innovación y trabaja conjuntamente con la cadena de suministro para ofrecer a nuestros clientes productos más inteligentes y servicios más novedosos. Airbus estará presente en esta cuarta edición de ADM en Sevilla y estamos seguros de que será un nuevo éxito.

Juan Silva, Airbus Representative in Andalusia

• ADM se confirma como evento de referencia de la industria aeroespacial y plataforma para mostrar las capacidades de nuestro sector al mundo.
    Un espacio para la identificación de nuevas oportunidades de colaboración con subcontratistas que nos ayuden a construir una cadena de suministro sólida y fiable para abordar los apasionantes retos en los que acompañamos a nuestros clientes.

Sergio Camps, Director de Subcontratación, Aciturri

• ADM Sevilla es el evento más importante del sector aeroespacial español y nos ofrece la oportunidad de visibilizar nuestras capacidades tecnológicas como país. Aernnova, como una de las principales compañías fabricantes de aeroestructuras, estaremos presentes también en la edición 2018 mostrando nuestra apuesta decidida por el desarrollo Tecnológico y la Industria 4.0.

Iñaki López Gandásegui, Presidente de AERNNOVA

• ADM es la muestra de las capacidades y fortaleza del sector aeroespacial y defensa en España y sobre todo en Andalucía. La tecnología, el conocimiento y la capacidad industrial son factores determinantes en nuestra industria y todo ello se puede ver a través de ADM, lugar de encuentro para intercambios de experiencias, fortalecimiento, defensa del sector y desarrollo de nuevos negocios. La experiencia de Carbures en el ADM durante años ha servido para consolidar a la compañía como líder global en el sector, al ser un punto de encuentro con los principales agentes mundiales

Javier Moreno, General Manager Aerospace & Defensa, Carbures

• ADM Sevilla pone de manifiesto la fortaleza de la industria aeronáutica española y su contribución a un sector global. Por ello Sofitec es Gold Sponsor de este encuentro desde el comienzo, al que acudimos para afianzar relaciones comerciales que acompañen nuestro proceso de expansión.

José Miguel Hernández, Director General de Sofitec

• ADM es la plataforma perfecta en España para conocer a la industria aeronáutica y descubrir las últimas novedades para las líneas de producción. Para Stratasys, es una oportunidad de mostrar soluciones que permiten aumentar eficiencias y hacen evolucionar los métodos tradicionales para alcanzar los retos planteados por la industria.

Andy Middleton, Presidente, Stratasys EMEA

• Aerospace&Defense Meetings Sevilla se ha convertido en una importante plataforma internacional para la industria aeroespacial y de defensa. Un foro para intercambiar experiencias que brinda una magnífica oportunidad para contactar con los socios adecuados, que permite tomar el pulso del tejido industrial nacional e internacional, así como conocer las últimas capacidades, tecnologías y productos con los que sacar adelante iniciativas tecnológicas y comerciales.
    TEDAE, como asociación que integra a las principales empresas españolas de estos sectores industriales, acude a esta cuarta edición de ADM Sevilla para participar en los talleres y conferencias en los que se van a abordar cuestiones de gran actualidad y trascendencia para nuestra actividad.

Jaime de Rábago, Presidente de TEDAE (Asociación Española de Empresas Tecnológicas de Defensa, Aeronáutica y Espacio)

Articulos de prensa

ADM Sevilla 2018_notas de prensa - 28 de Abril de 2018

ADM Sevilla 2018_notas de prensa - 21 de Abril de 2018

ADM Sevilla 2018_notas de prensa - 20 de Marzo de 2018

ADM Sevilla 2018_notas de prensa - 12 de Enero de 2018

ADM Sevilla 2018_notas de prensa - 27 de Diciembre de 2017

A&DM Sevilla Official Media Partners

Airways
    AIRWAYS, the magazine of civil aviation. This richly illustrated quarterly covers the world of civil aviation four times a year. This rhythm of publication makes it possible to propose in-depth syntheses on the important subjects of the moment. The files are extensive and well documented. Wanting to be both widely accessible and sharp on content, Airways caters to both experts and savvy enthusiasts. The magazine treats all issues of the sector through the economic, technical, human, historical aspects.

Aviao revue
    Avião Revue is the market leader aviation magazine in Brazil, and shows all aspects of the industry from the world of aviation: commercial, military, space and business aviation.
    The magazine has an average printing run 18.000 copies audited by IVC (Circulation Verify Institute).

Avion Revue
    Avion Revue has the largest distribution of any industry aviation magazine within Spain and is the brand leader in the aeronautical sector in both Spanish and Portuguese (Brazil) with a combined monthly circulation of more than 75.000 copies.

Fam
    FAM - FUERZAS MILITARES DEL MUNDO” (World Military Forces) is a military international magazine in Spanish. Nowadays, FAM is the leading defense and security publication in Spain, Portugal and all Latin America + USA.
    FAM - Fuerzas Militares del Mundo is distributed in many Spanish and Portuguese language countries with more than 15.000 copies.
    www.fuerzasmilitares.com

IZARO
    IZARO MANUFACTURING TECHNOLOGY is a publishing group specializing in technical publications since 1974. Currently we published three written publications: IMHE (focused in the Metalworking and Composite sector), PLAST'21 (focused in the Plastic sector) and QUALITAS HODIE (Information on tools, models and experiences to improve management), with a clear desire to, through knowledge, enhance the competitiveness of our readers and their sustainability over time.

MTM Subfornitura
    MTM Subfornitura allows and improve business between customers and subcontractors, with technical articles and columns designed to create a concrete link between those seeking and those offering mechanical subcontracting.

MTM Machine Tool Market
    MTM Machine Tool Market is currently being distributed free, in rotation, to a mailing list composed by over 120,000 companies operating in the metalworking field.

Pedeca Press
    PEDECA PRESS PUBLICATIONS, publisher of technical journals.

Revista Tope
    Trade magazine about metalworking industry (cutting-off & sheet metal). 10 issues published every year, every one of them with a printed and a digital version. Databases with more than 20.000 Spanish companies. Exhibition attendance & distribution in major european fairs for metalworking (BIEMH, EMO, EuroBLECH,...).
    All the information regarding editorial features and advertsing rates currently available at www.revistatope.com

Toolmaker
    TOOLMAKER is the first industrial technical publication in the molds, dies and related products sector published in spanish-portuguese and spanish-english, and distributed in Spain, Portugal, rest of Europe and Mexico.

Aeronautica Andaluza
    Since first issue of Aeronáutica Andaluza magazine was launched in December 2006, this specialized Andalusian aerospace publication has managed to position itself as one of the reference magazines of the sector, still today the only one that is published both in Spanish and English. With more than ten years in circulation, Aeronáutica Andaluza is a prestigious publication with an important scope in the aerospace industry, not only Andalusian, but also at the national level.

GALERÍA FOTO
    PARA LA EDICIÓN 2018!